شناسهٔ خبر: 173802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان بوشهر:

عملیات ایمن‌سازی محورهای شریانی بوشهر به سمت مرز شلمچه تکمیل شد

خط کشی محور های مواصلاتی بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تکمیل عملیات ایمن‌سازی محورهای شریانی و کریدوری استان به سمت مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تکمیل عملیات ایمن‌سازی محورهای شریانی و کریدوری استان به سمت مرز شلمچه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر مسیر تردد زائران  ۵ استان کشور برای راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی است، افزود: عملیات خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای استان که از ابتدای امسال آغاز شده بود، تکمیل شده است.

اخترشناس ادامه داد: در راستای ارتقای ایمن‌سازی مسیر تردد زائران اربعین، نصب ۳ هزار متر حفاظ و نرده‌های فلزی، تعمیرات روشنایی‌ها، نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، رنگ‌آمیزی سرعتگاه‌ها و آشکارسازی نقاط حادثه خیز با اولویت شهرستان‌های گناوه و دیلم که در خروجی استان به سمت خوزستان هستند، انجام شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای طرح اربعین سال‌جاری در ۱۶ مردادماه تا پایان دیروز (۲۰ مرداد)، مجموعا یک هزار و ۶۲۰ زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز شلمچه منتقل شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا اربعین در مجموع شاهد جابه‌جایی ۴۰ هزار نفر باشیم.